Dimarts 14 de novembre 2017, l'equip directiu de l'IES Tirant ha mantés una reunió informativa amb l'alcadessa de la ciutat de Gandia per tal de donar-li a conéixer el projecte europeu Erasmus+ anomenat "GoVet". Es tracta d'un projecte de transició d'èxit de l'educació obligatòria a una educació de Formació Professional i/o Batxillerat per tal de guiar a l'alumnat amb la millor qualitat/eficiència possible. En aquest programa estan a més presents el centre Malpils Boarding School a Letònia, NNOMS Poysdorf d'Àustria i el CFP Cebano Monregales d'Itàlia.

El departament de FOL del Tirant ha participat al III congrés nacional de FOL celebrat a Barcelona els dies 10 i 11 de novembre.
El departament ha presentat dos comunicacions, una sobre el GO VET, programa d'orientació de lalumnat de la ESO cap a la FP, i l'altra sobre com aplicar el mòdul de EIE a un projecte cooperatiu. També es va presentar dos posters sobre bones pràctiques , un sobre el GOVET i altre sobre el Videocurrículum.
El projecte europeu GoVet ha estat presentat al Congrés de Fol per professorat de l'IES Tirant lo Blanc de Gandia amb un èxit rotund. Es tracta d'un projecte de transició d'èxit de l'educació obligatòria a una educació de Formació Professional i/o Batxillerat per tal de guiar a l'alumnat amb la millor qualitat/eficiència possible. En aquest programa estan a més presents el centre Malpils Boarding School a Letònia, NNOMS Poysdorf d'Àustria i el CFP Cebano Monregales d'Itàlia.

Avui 25 d'octubre 2017 l'equip directiu del centre del Tirant ha mantés  una reunió informativa amb els membres de l'AMPA sobre el projecte europeu KA202 anomenat GoVet. Es tracta d'un projecte de transició d'èxit de l'educació obligatòria a una educació de Formació Professional i/o Batxillerat per tal de guiar a l'alumnat amb la millor qualitat/eficiència possible. En aquest programa estan a més presents el centre Malpils Boarding School a Letònia, NNOMS Poysdorf d'Àustria i el CFP Cebano Monregales d'Itàlia.

La directora del centre, Carmen Fuster, i la cap d'estudis i coordinadora de Programes Europeus, Mar González, estan en una reunió de treball a Malpils (Letònia) mitjançant el projecte KA2 GoVet, un projecte coordinat per Itàlia on participen també Letònia i Àustria.